top of page
Ara
  • Yazarın fotoÄŸrafıAleyna Can

Dolores Redondo'dan Hafızalara Kazınacak Kitap : Gardiyan


"Ölüm sizi bulamasın diye görünmez olmak istersiniz." sözüyle gerçekçi bir cinayet romanı.

Kitabın sonu hakkında bilgi vermeyeceğim. Çünkü siz kitabı elinize aldığınızda iki günde bitireceğiniz bir kitap. Olaylar sırasında "Acaba katil kim?" diye sorular hep kafanızı kurcalayacak ve bu kurcalama siz kitabı bitirdiğinizde son bulacak. Şu an 32 ülkede yayımlandı. Aslında daha çok ülkede yayınlanmalı ki daha çok insan okumalı. Ben kitapları hemen beğenirim ki zaten en sevdiğin kitap diye sorsanız saya saya bitmez. Zaten bu huyumu bilen de bu soruyu sormaz. Ancak bu kitap gerçekten de okunmalı. Ben şu an bu kitabı okuyorum. İtiraf ediyorum 68. sayfasındayım ve daha okumam gereken 410 sayfa var. Bu benim için çok az sayı ve umarım sizin içinde az bir sayıdır. Ben de dün akşam başladım ve bu akşam 100 sayfa daha okuyarak yarına gözlerimi bu kitapla kapatıp yarından sonraki günü Elizabeth Kelly'nin "Benim Çılgın Ailem" kitabıyla gözlerimi açmak istiyorum. Kesinlikle ikisi de okunmalı. Ben de sadece Gardiyan kitabının 68. sayfasında olmama rağmen bu kitabı okuyanlar ile görüştüm ve farklı online kitap satış yerlerine yapılan yorumları okudum. Çoğunluklu olarak okunmalı yazan yerler var. Tabi bazı yerlerde sıkıcı veya okumayın yazan yerler oluyor, fakat bir cinayet veya polisiye kitap okumak istiyorsan bu kitap fazla satış yapmadan önce alıp ve oku. Eğer okumazsan pişman olabilirsin, ben de başta Elizabeth Kelly'nin kitabını mı okumalıydım dedim ama sonradan anladım ki bu düşüncem yanlışmış. Yani ilk başta bunu sonra Benim Çılgın Ailem kitabını okumam gerektiğini öğrendim. Kısacası pişman olacaklar olabilir aranızda ancak ben ve benim sevdiğim gibi cinayet veya polisiye kitaplar okumak isteyenler kitabını şimdi biliyorlar.

"Gizemli bir orman, cesur bir kadın ve ormanda bulunan küçük cesetler" tam benlik diyenler bu tarafa. Neden mi? Gardiyan sizi bekliyor.

Sosyal Medyadan Ben :) (Facebook, Ä°nstagram, Twitter, Youtube, Pinterest, Google Plus yani Google+)

https://www.facebook.com/aleyna.can.589

https://www.instagram.com/aleynacan2004/

https://twitter.com/Aleynam05Can

https://www.youtube.com/channel/UC2ELQrwYR7q82Lpv6smgYHQ?view_as=subscriber

https://www.pinterest.fr/aleynacan05/

https://plus.google.com/101099829770683963531?hl=tr

Bu kitabı almayıp pdf halini okumak isteyenler için Google arama motoru aracılığı üzerine araştırma yaptım ancak düzgün bir pdf halini bulamadım. Bu yazıyı sizler ile paylaştıktan sonra tekrar Google arama motoru üzerinden araştırma yapacağım ve bulabilirsem bu yazının "Sosyal Medyadan Ben :)" bölümünün üst kısmına koyacağım.

Bu yazıyı okuyanlar için teşekkür ederim. Vaktim olduğu sürece sizinle hep iletişim halinde olacağım ve sormak istediğiniz kitap veya öneri alışverişinde bulunmak isterseniz, bu yazının aşağısında bulunan mail adresime veya bu yazının yorum kısmına yazdığınız mail adresinize kitap konulu iletişime geçebilirsiniz. Bazı zamanlar fazla blog yazamayabilirim. Bilmeyenlere söylemek isterim sınavlarım yaklaşmak üzere ve benim ders çalışmak gerekli. Aynı zamanda kitap yazmalı ve okumalıyım. Bilmeyenlere söylüyorum ben şiir, kitap,makale ve masallar yazıyorum. Şu an 5 tane kitabım var ve şiir defteri tutuyorum, ayrıca makale yazıyorum ve biraz saçma olan 3 tane masalım var. Eğer son kitabımı bitirebilirsem bu blogta sizler ile paylaşacağım. Neyse artık bir daha ki yazıya görüşürüz. Bu arada söylemeyi unuttuğum bir şey daha var; beni diğer blog sayfamda da takip etmeyi unutmayın!!!

DÄ°ÄžER BLOG SAYFAM : https://aleynacan05.blogspot.com.tr/

MAÄ°LÄ°M : aleynacan05@hotmail.com

Görüşürüz ve Tekrar Teşekkür Ederiz!!!

https://aleynacan05.wixsite.com/sitem Ekibi

6 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Merhaba, ben Aleyna Can. Çılgın bir Taylor Swift,Ariana Grande ve Justin Bieber hayranıyım. Büyünce yazılımcı ve biliÅŸim avukatı olmak istiyorum. Åžu an 7.sınıfa gidiyorum.En sevdiÄŸim yazarlar Lauren James ve Paula Hawkins'dir. Evet benim hakkımda bilmeniz gerekenler bu kadar. GörüÅŸmek üzere :)

Hakkımda
Benim
  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle
  • Google+ - Black Circle
  • YouTube - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
bottom of page