top of page
Ara
  • Yazarın fotoÄŸrafıAleyna Can

Size Uygun Kitaplar Burada!!!

Bazen çok satanlarda neler var veya almak istediğin kitabın özeti doğru olarak nerede diye sorular aklımızda birikti değil mi? İşte artık bu soruları aklınızdan silin ve bu siteye yer açın.Tamamen güvenli, eğlenceli ve sizi mutlu edecek her içerikte kitap bulunuyor. Bu sitede sizin en yakın arkadaşınızı bulma imkanınız %200'dür. Yeter ki siz neyi istediğinize karar verin; gerisini sadece bize bırakın!


3 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Merhaba, ben Aleyna Can. Çılgın bir Taylor Swift,Ariana Grande ve Justin Bieber hayranıyım. Büyünce yazılımcı ve biliÅŸim avukatı olmak istiyorum. Åžu an 7.sınıfa gidiyorum.En sevdiÄŸim yazarlar Lauren James ve Paula Hawkins'dir. Evet benim hakkımda bilmeniz gerekenler bu kadar. GörüÅŸmek üzere :)

Hakkımda
Benim
  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle
  • Google+ - Black Circle
  • YouTube - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
bottom of page