top of page
Ara
  • Yazarın fotoÄŸrafıAleyna Can

Sonunda!


Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba kitapkolikler! Uzun zamandır okuduğum, beğendiğim veya beğenmediğim,eleştirmek istediğim,bitmesine üzüldüğüm ve benzeri kitapları sizler ile paylaşmak için vakit bulamıyordum. Ancak buna bir Son Başlangıç diyebiliriz.

Resimden anlayacağınız üzere bugün size bittiğinde en çok üzüldüğüm kitaplardan olan Bir Sonraki Hayatımız kitabının devamı olan Son Başlangıç kitabını yorumlayacağım. İlk olarak kitabı anlatan iki tane sözden başlayacağım ; "Zamansız bir aşk." ve "Dünyayı yok edebilecek bir sır.". bu sözlerden anlayacağınız üzere bir sır bütün dünyayı yok edebilir. Bu arada söylemek isterim ki ben başta da söylediğim gibi bu kitabın serisi var ve ben bu seriden olan bu kitabı daha okumadım. Okumak için yaz tatilini bekliyorum. Nasıl olsa evde okunacak bir sürü kitap var. Size de önerim şu, öğrenci iseniz sınavlar bittiğinden sonra okuyun. Çünkü sınavlara çalışmak yerine kitabın akıntısına düşüp düşük not alabilirsiniz. Evet, öneri cümlelerini söyledikten sonra en sevdiğim yazardan devam edelim. Bu serinin yazarı Lauren James benim en sevdiğim yazar. Kendisi üniversite öğrencisi ve üniversitelerde konferans veriyor. Hayalimde Lauren James ile tanışmak var.

Bu yazı burada biter ve ben gider. Sosyal medyada takip etmeyi unutmayın.


5 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Merhaba, ben Aleyna Can. Çılgın bir Taylor Swift,Ariana Grande ve Justin Bieber hayranıyım. Büyünce yazılımcı ve biliÅŸim avukatı olmak istiyorum. Åžu an 7.sınıfa gidiyorum.En sevdiÄŸim yazarlar Lauren James ve Paula Hawkins'dir. Evet benim hakkımda bilmeniz gerekenler bu kadar. GörüÅŸmek üzere :)

Hakkımda
Benim
  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle
  • Google+ - Black Circle
  • YouTube - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
bottom of page