top of page
Ara
  • Yazarın fotoÄŸrafıAleyna Can

Tesla SpaceX ve MuhteÅŸem GeleceÄŸin PeÅŸinde


Elon Musk... Bazılarının kahramanı, bazılarının akıl danışmanı, bazıların rakibi, bazıların inanılmaz mucidi...Tesla'nın, SpaceX'in, SolarCity'nin ve The Boring Company'nin fikir başkanının biyografi kitabı. Size kitap hakkında bilgiler veremeyeceğim veya kesinlikle okuyun diyemeyeceğim. Çünkü ben de okumadım. Daha doğrusu biyografi kitapları beni sıkıyor. Evde Adele ve Aamir Khan'ın biyograi kitabı var ve kısa kısa okuyup bırakıyorum.

Bu kitabı Elon Musk'ı yakından takip edenler için çok uygun buluyorum. Aslında herkes kesinlikle her kitabı okumalı ancak takipcilerine özellikle okumalarını söylemek isterim.

Kitabı daha okumadığım için kitap üzerinden yorumda bulunamam ama kitabı okuyan yorumcuların yorumlarını verebilirim. Örneğin kitap hakkında bilgi toplarken yorumlara bakıyorum ve bu kitap hakkında çevirinin kötü olduğu,kesinlikle okuyun,1-2 günde biten kitap, motive edici ve ilham verici diyenler olmuş. Ben de kısa zamanda okumayı diliyorum. İyi günler :)

Sosyal Medyadan Ben :) (Facebook, Ä°nstagram, Twitter, Youtube, Pinterest, Google Plus yani Google+)

Bu kitabı almayıp pdf halini okumak isteyenler için Google arama motoru aracılığı üzerine araştırma yaptım ancak düzgün bir pdf halini bulamadım. Bu yazıyı sizler ile paylaştıktan sonra tekrar Google arama motoru üzerinden araştırma yapacağım ve bulabilirsem bu yazının "Sosyal Medyadan Ben :)" bölümünün üst kısmına koyacağım.

Bu yazıyı okuyanlar için teşekkür ederim. Vaktim olduğu sürece sizinle hep iletişim halinde olacağım ve sormak istediğiniz kitap veya öneri alışverişinde bulunmak isterseniz, bu yazının aşağısında bulunan mail adresime veya bu yazının yorum kısmına yazdığınız mail adresinize kitap konulu iletişime geçebilirsiniz. Bazı zamanlar fazla blog yazamayabilirim. Çünkü kitap yazmalı ve okumalıyım. Bilmeyenlere söylüyorum ben şiir, kitap,makale ve masallar yazıyorum. Şu an 5 tane kitabım var ve şiir defteri tutuyorum, ayrıca makale yazıyorum ve biraz saçma olan 3 tane masalım var. Eğer son kitabımı bitirebilirsem bu blogta sizler ile paylaşacağım. Neyse artık bir daha ki yazıya görüşürüz. Bu arada söylemeyi unuttuğum bir şey daha var; beni diğer blog sayfamda da takip etmeyi unutmayın!!!

DÄ°ÄžER BLOG SAYFAM : https://aleynacan05.blogspot.com.tr/

MAÄ°LÄ°M : aleynacan05@hotmail.com

Görüşürüz ve Tekrar Teşekkür Ederiz!!!

5 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Merhaba, ben Aleyna Can. Çılgın bir Taylor Swift,Ariana Grande ve Justin Bieber hayranıyım. Büyünce yazılımcı ve biliÅŸim avukatı olmak istiyorum. Åžu an 7.sınıfa gidiyorum.En sevdiÄŸim yazarlar Lauren James ve Paula Hawkins'dir. Evet benim hakkımda bilmeniz gerekenler bu kadar. GörüÅŸmek üzere :)

Hakkımda
Benim
  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle
  • Google+ - Black Circle
  • YouTube - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
bottom of page